مهندسی بهینه سازی مصرف انرژی

@import url(http://www.pouladpoushesh.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);

شرکت پولاد پوشش (آونگ) با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه نسوز و عایق کاری به صورت EPC (طراحی و تامین و اجرا) در صنایع فولاد و سیمان در سالهای اخیر بهینه سازی مصرف انرژی و ایمن سازی صنایع را نیز در زمره فعالیتهای خود قرار داده است. این شرکت به عنوان نماینده انحصاری فروش ISOLLAT در ایران خدمات نوین عایق کاری حرارتی را به صاحبان صنایع ارائه می نماید. محصولات عایق ISOLLAT اثر قابل توجهی در جلوگیری از اتلافات حرارتی و افزایش ایمنی تجهیزات صنعتی و ساختمانی خواهد داشت.


عایق حرارتی ایزولات (ISOLLAT)

به طور کلی استفاده از عایق های حرارتی با هدف محدود کردن انتقال حرارت در اجزای ساختمان و تجهیزات صنعتی صورت می گیرد. عایق های حرارتی مصالحی هستند که ساختار داخلی آنها جریان حرارت را کاهش می دهند و در صورتی که مصالح مناسب به درستی و در محل مناسبی اعمال شوند، می توانند صرفه جویی انرژی قابل توجهی را در طول عمر مفید ساختمان یا واحد صنعتی تضمین نمایند.

عایق حرارتی ایزولات تشکیل شده است از سرامیک و سیلیکات در ابعاد میکروسکوپیک که در داخل آن حفره های هوا وجود داشته و در یک ترکیب پلیمری مایع غوطه ور می باشند. از مهمترین ویژگی های این مواد قابلیت استفاده به عنوان عایق حرارتی در دماهای 60- تا 700+ (حداکثر 800) درجه می باشد. هیچ محصول مشابه دیگری با ویژگی های مشابه و قابل رقابت با این مواد، در بازار وجود ندارد. این ترکیب باعث سبک وزنی، انعطاف پذیری، قابلیت ارتجاعی و همچنین چسبندگی بالای این محصول می گردد. این پوشش علاوه بر دارا بودن ضریب مقاومت حرارتی بالا، در برابر صدا و خوردگی نیز به عنوان عایق عملکرد مناسبی دارد. این محصول در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و ضد حریق می باشد. یکی از مهم ترین برتری های این محصول نسبت به عایق های کلاسیک، دارا بودن پایه پلیمری مایع است که همانند رنگ عمل کرده و قابلیت اعمال بر روی کلیه سطوح با اشکال مختلف را مهیا می سازد.
 

مزایای ISOLLAT:
· محدوده حرارتی گسترده عملیاتی بین 60- تا 700+ (حداکثر 800 درجه سانتیگراد) و عدم وجود محصولی با خاصیت مشابه
· امکان عایق سازی اماکن بسیار سرد بدلیل مقاومت بالا در دماهای پایین
· کاهش قابل توجه ضخامت مورد نیاز برای عایق کاری با این محصول در مقایسه با سایر عایق ها
· سبک بودن فوق العاده و عدم اعمال وزن اضافی به سیستم
· عمر مفید بیش از 10 سال بدون کاهش کارایی
· جلوگیری از خوردگی سطوح و عدم آسیب رسانی به تجهیزات صنعتی و نمای ساختمان در زمان اعمال
· صرفه جویی در انرژی، زمان و هزینه بدلیل شرایط اعمال، تعمیر و نگهداری آسان نسبت به عایق های کلاسیک
· مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و دارا بودن ضریب انعکاس حرارتی بالا و درنتیجه جلوگیری از رسیدن حرارت به داخل ساختمان و کمک به خنک ماندن فضای داخلی ساختمان در تابستان
· مقاومت در برابر نوسانات حرارتی و رطوبتی به دلیل انعطاف پذیری بالا و خاصیت ضد خوردگی
· جلوگیری از خوردگی ناشی از رطوبت تجهیزات صنعتی و نمای ساختمان در مناطق آب و هوایی مرطوب
· عدم استفاده از عناصر مضر برای سلامت انسان همچون ذرات معلق و فلزات سنگین در ساختار آن
· قابل اعمال در رنگ های مختلف
· قابلیت کاهش شدت صدا و ارتعاشات تا 7 دسی بل 

 
اطلاعات تکمیلی، شامل مشخصات فنی، نحوه اجرا و سوابق اجرایی محصولات ایزولات در فایل کاتالوگ، کانال پولاد پوشش و فایل سوابق اجرایی موجود است.